13.7.11

Pappas toa på Moderna

Fick ett mail härom dagen. Moderna museet. Man ombads skicka in vardagsbilder med en slogan om att alla är fotografer. Rolig grej att få dela med sig och ta del av andras vardag. Jag vågade inte välja heeelt fritt bland mina vänner, trots att de är stiliga, som objekt. Jag skickade in bilder som roar mig och som gör mig varm i hjärtat och reslutatet blev följande


image
Pappa fick inte se hur fint vi gjort på hans toalett så jag delar det med de som kan.



image
Niklas i alternativ frisyr



image
På väg hem från Dalhalla efter att ha sett Antony & the Johnsons hittade vi de här vackra silosarna



image
CJs födelsedagskalas. Elin, Anders och Lisa



image
Pappas cykel glömd ute när rimfrosten kom och täckte allt i kristaller



image
En Elin ute på Tias landställe



image
Tias mors träskor på mina fötter



image
Tia och Elin tidigt en morgon efter bandet-på-landet



image
Hanna med skyltar vi planerade ta med och hålla högt på Peace and love när hennes vän Marko var roddare. Tyvärr orkade vi inte släpa…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar